איי-פיוריטי פרויקטים בע"מ

מרכז

איי-פיוריטי פרוייקטים בע"מ – שירותי ניקיון והצבת עובדים
על החברה
איי-פיוריטי הוקמה בשנת 2016, חברתנו מספקת מגוון פתרונות ניקיון לסקטור הפרטי והעסקי ומתמחה בביצוע עבודות ניקיון, העסקה וניהול עובדי ניקיון קבועים לקשת רחבה של לקוחות, אתרים, מוסדות, מפעלים, ומשרדים. חברתנו מספקת את שירותיה בפריסה רחבה בכל סדר גודל ובכל נפח עבודה. בין לקוחותינו חברות היי-טק, גופים ציבוריים ומוסדיים, עמותות ועסקים ממגוון תחומים, בניינים משותפים ולקוחות פרטיים. אנו פועלים ברישיון משרד הכלכלה (תמ"ת) ומסמנים את זכויות העובדים כערך עליון, ופועלים כל עת לקידום יוזמות לשיפור תנאי העבודה.
מעטפת שירות מלאה וכוח אדם
אנו לוקחים את תחום הניקיון ברצינות! מבינים את הצורך, את האתגרים והכשלים הקיימים בתחום הניקיון ובייחוד שמים דגש על איכות, זמינות וניהול כוח האדם.
חברתנו מספקת מעטפת שירות מלאה בסטנדרט גבוה, החל משלב גיוס והכשרת צוותי עבודה איכותיים, הטמעתם באתר הלקוח, פיקוח וניהול לוחות זמני הניקיון באתר הלקוח, וכלה בתפעול תקלות, חילופים ומתן מענה לצרכים המשתנים של הלקוח.
החזון – התאמה והטמעת כוח אדם שעומד בציפיות הלקוח, גישור "שקט" של היעדרויות וחילופים, מתן פתרונות יעיל ומהיר לכל תקלה. Outsource מלא ואמיתי של תחום הניקיון ללא התעסקות בנושא מצד הלקוח.
זכויות העובד, רישיונות וביטוחים – איתנו אתם בטוחים!
איי-פיוריטי מחזיקה ברישיון קבלן שירות מורשה ממשרד הכלכלה ובכל הביטוחים הרלוונטיים להגנה על לקוחותיה – ביטוח חבות מעבידים, צד ג' ואחראיות מקצועית.
אנו פועלים בכפוף לצו ההרחבה הקיבוצי לעובדי ניקיון, ושמים דגש על קידום זכויות העובדים בחברתנו, במטרה ליצירת סביבת עבודה בטוחה, הוגנת, נעימה ומעודדת.
בין לקוחותינו:

טלפון: 1700-700-424
מייל: service@ipurity.co.il
אתר אינטרנט: www.ipurity.co.il
כתובת: היצירה 4 רעננה
פקס: 077-317-9098
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 707 כפר סבא, מיקוד 4410602