טיוטה לשבלונות עיצוב

09-9566166
העצמאות 1 הרצליה
office@nikayon.co.il
www.nikayon.co.il

משרד נקי וראש שקט

CLEANCALL היא חברת ניקיון ותיקה ומקצועית, הנותנת שירות מעולה ללקוחותיה. מאז שהוקמה בשנת 1996 מתנהלת החברה עפ"י סטנדרטים גבוהים במיוחד בתחום המקצועיות והשירות – סטנדרטים המבדלים אותנו ממתחרינו בענף. מה הופך אותנו לחברת ניקיון "אחרת"?

אנחנו מעניקים יחס אישי לכל לקוח ונותנים מענה לפי צרכיו ודרישותיו.
אנחנו מוגדרים על ידי הלקוחות כספק מסוג "שגר ושכח".
תהליך ההתקשרות אתנו הוא פשוט ושקוף, תוך מתן שירות מקצועי ואדיב עם חיוך.
אנחנו אמינים, יציבים, שומרים על סטנדרטים גבוהים לאורך זמן ומספקים ללקוחות את מה שהם צריכים ומעבר לכך.
לקוחות ותיקים ומרוצים שנשארים אתנו לאורך זמן.
כחברת ניקיון ותיקה העוסקת בניקוי משרדים כבר למעלה מ-20 שנה, הלקוחות הקבועים הם העדות הטובה ביותר לאיכויות שלנו. על לקוחותינו המרוצים נמנות חברות היי-טק, קרנות הון סיכון, השקעות ייעוץ ועוד…. שישמחו להמליץ עלינו.

במה אנחנו טובים יותר מהמתחרים?

שירות, שירות, שירות!
אנחנו זמינים מאד, מעניקים מענה זריז לכל בקשה וצורך ומנהלים תקשורת שוטפת ויחס אישי עם הלקוחות. אנחנו מקצים לכל לקוח עובד קבוע ובנוסף, יש לנו שני ראשי צוותים שתפקידם להנחות את העובדים ולוודא שהלקוחות מרוצים מעבודתם.

קשת רחבה של שירותים
החברה מציעה קשת רחבה של שירותים, המאפשרים לא רק לשמור על הניקיון במשרד, אלא גם לחדש את המראה שלו במידת הצורך. כך למשל, אנו מציעים שירותי פוליש לרצפות, שמסיר שכבת ריצוף ישנה, מעלים כתמים ישנים, ומעניק מראה זוהר וחדש לרצפה. קרצוף שטיחים מקצועי, הדברה למזיקים שונים ועוד.

אנחנו משקיעים בעובדים והעובדים משקיעים בלקוחות
יש לנו למעלה מ-50 עובדים קבועים ותיקים, אמינים, אחראים, מסורים ויסודיים הנהנים מתנאי עבודה הוגנים וטובים ויחס מכובד. כי זה חשוב לנו.
העובדים שלנו משתדלים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר והם ערוכים לתת מענה לבקשות מיוחדות כגון שמירה על ציוד משרדי יקר ורגיש והתחשבות בעובדים במקום.

גמישים גם בבלת"מים
שעות הפעילות שלנו גמישות ומותאמות לצורכי הלקוחות ואנחנו נותנים בשמחה פתרונות לא רק לצרכים השוטפים של הלקוחות אלא גם למצבים לא נעימים שיכולים לקרות בכל משרד. הלקוחות שלנו יודעים שאנחנו מגיבים מהר, זמינים תמיד ומצטיינים במציאת פתרונות יצירתיים.

וזה לא הכול…נסו ותיווכחו בהבדל.

ח.פ. 513627315
רח' פינסקר 21 פ"ת
lior.cleaning2005@gmail.com
הגב' ריקי גרגי מנהלת משרד
טל': 03-9340681
פקס': 03-9390694
נייד: 050-4394393

א.א.א. אבירם בע״מ, ניהול ואחזקת מבנים, מובילה ומיישמת את תפיסת האחזקה כמכלול. במרכזה של תפיסה זו נמצא הלקוח, ריכוז כל פתרונות אחזקת המבנה ע״י גורם מקצועי אחד, מאפשר ללקוח ליהנות ממספר יתרונות חשובים:

רמת אחזקת מבנה גבוהה ואחידה לאורך זמן, המושגת מקיום שגרת אחזקה, סדר פעולות נכון וביצוע איכותי.
חסכון בזמן וביעילות התאום והניהול של מספר קבלני משנה.
שילוב אופטימלי בין משימות אחזקה רוטיניות, תקופתיות ומבצעים חד פעמיים.

הפתרונות שלנו:

ניקיון מבנים ציבוריים ומסחריים

קבוצת אבירם ניהול ואחזקת מבנים מספקת עבור לקוחותיה שירותי ניקיון מבנים על ידי מכשור חדשני וחומרי ניקוי איכותיים וזאת לצד עובדים מיומנים אשר פוקדים יום יום מבנים רבים ומותירים אותם נקיים ואסתטיים. שירותי הניקיון ניתנים למגדלי משרדים, משרדים ממשלתיים, מוסדות ציבוריים ופרטיים, מפעלים, בניינים מרובי קומות ועוד…

שירותי ניהול ואחזקת מבנים

קבוצת אבירם ניהול ואחזקת מבנים מספקת עבור לקוחותיה מגוון שירותים מקיפים לצורך תחזוקת מבנים סביב לשעון. השירותים ניתנים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום במטרה לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממבנים מתוחזקים היטב. שירות אחזקת מבנים הינו נחוץ לסקטור הפרטי והעסקי כאחד והוא מכיל מגוון שירותים מקיפים המאפשרים שמירה על אסתטיות המבנה.

שירותי אחזקת מבנים ניתנים לבנייני מגורים, מגדלים, משרדים, מפעלים ותעשיות, מוסדות ציבוריים ופרטיים, משרדים ממשלתיים וכו'. מבטיחים ללקוחותינו ליהנות משירות מקצועי וזמינות מקסימאלית.

03-9513232
לישנסקי 3 ראשון לציון
office@aviram10.co.il
http://www.aviram10.co.il

חברת א.ל.ליאור שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ ח.פ. 513627315
רח' פינסקר 21 פ"ת כתובת אי מייל: lior.cleaning2005@gmail.com
הגב' ריקי גרגי מנהלת משרד
טל': 03-9340681
פקס': 03-9390694
נייד: 050-4394393

א.ג.גולדקלין בע"מ מתמחה בביצוע עבודות ניקיון ואחזקה ומביאה עמה ניסיון רב שנים.

חברתנו מעניקה עבודות ניקיון ואחזקה למגוון רב של לקוחות:

מרכזים מסחריים, קניונים, משרדים
מרפאות, מתחמים, חנויות, סופרמרקטים
קאנטרי ומתחמי נופש וספורט
ועוד…
חברתנו מעניקה שירות אישי, מקיף, אמין ומקצועי – ללא פשרות!

לחברתנו אישורי תמ"ת, תקן אירופאי 9000-ISO וחברות בארגון חברות הניקיון בישראל.

א.ג.גולדקלין בע"מ מציעה מגוון רחב של פתרונות מקצועיים בתחום,
לחברתנו ניהול עובדי ניקיון קבועים, מיכון וציוד ניקיון, אמצעים מתקדמים לניקיון ועוד .
הנאמנות של העובדים לחברה מבטיחה צוות ניקיון מקצועי קבוע ובעל מוטיבציה רבה,
גולד קלין פועלת בשקיפות ופיקוח מלא של רואי חשבון וכן משרד הכלכלה.

פיקוח ובקרה
אגף הניקיון והאחזקה מנוהל על-ידי צוות עובדים ומנהלים מקצועי,
בעלי ניסיון רב בכל תחומי הפעילות.
הידע והניסיון העומדים לרשות אודותינוינו ומקנים לנו יתרונות רבים ומאפשרים לנו
להשיג תוצאות טובות בעבודה השוטפת.
לחברה מחסני ציוד מיכון וחומרים המקנים גמישות רבה בתפעול השוטף והשירות ללקוח.

ביטוחים
חברתנו מבטחת את עובדיה בביטוח אחריות מעבידים כנדרש בחוק ולא יהיה כל קשר עובד
למעביד ביניכם לבין עובדי חברתנו.
כמו כן, חברתנו תדאג להחלפת העובדים ו/או למחליפים במקום העובדים הקבועים שיעדרו מהעבודה
כתוצאה מחופשה, מחלה וכו'.

ציוד ומיכון
ברשות החברה מכונות קרצוף, קיטורים, מכונות שטיפה משולבות, מכונות לניקוי שטיחים, מכונות טאטוא, שואבים תעשייתיים ועוד .
הציוד, המיכון וחומרי הניקוי הנם באיכות מעולה והשימוש בהם נעשה באופן מקצועי ומבוקר בהתאם לצרכים ולתנאים בשטח .
תכנון עבודות הניקיון
לחברה תיאור תהליך תכנון העבודה כפי שמתבצע בחברתנו עם תחילת העבודה בפרויקט חדש .
תכנון העבודה כולל הגדרות מפורשות של תהליכי העבודה והפעולות שיש לבצע באתר
העבודה לפי תנאי השטח והדרישות . התכנון משמש בסיס להדרכת העובדים, לפיקוח ולבקרה שוטפת.

כתובת אתר::WWW.GOLD-CLEAN.CO.IL
טלפון ראשי:08-994-994-4
מייל:OFFICE@GOLD-CLEAN.CO.IL
כתובת:בית מגה-אור אזה"ת שילת

כוח אדם א.ס. לידר בע"מ מתמחה בהספקת שירות עובדים, למגוון רחב של תחומים, לרבות ניקיון, שינוע ועוד….
לחברה כ – 300 עובדים , אשר מרביתם קבועים ומועסקים על ידה באופן מסודר לרבות תנאים סוציאלים , פנסיה ,
דמי הבראה ומתנות לחגים.

החברה שואפת לפעול עבור לקוחותיה בהתקשרויות ארוכות טווח , אך תעמיד פתרונות מהירים .

במסגרת ההתקשרות , מקפידה החברה על פיקוח וביקורת בתדירות גבוהה , החברה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם
מחלקת כח אדם בארגון , ודואגת ליצור התאמה מקסימלית בין העובד לדרישות הלקוח.

בתהליך זה נלקחות בחשבון שלל היכולות המקצועיות והאישיות של העובד.
לחברה שיטות גיוס ייחודיות המקנות לה יכול גיוס כמויות עובדים גדולות בפרקי זמן קצרים לכל טווח העסקה.
לחברה סטנדרטים גבוהים בכל הקשור לשביעות רצון הלקוח והקפדה על זכויות בעובדים הנהנים מתנאים
סוציאלים אף מעבר לתנאים הקבועים בחוקי העבודה.

כל אלה , מעמידה את כוח אדם א.ס. לידר בע"מ כאחת החברות המובילות בתחום אספקת כוח אדם ישראלי למשק ישראלי ומבטיחים ללקוחותיה את פתרונות
היעילים ביותר הקיימים בתחום כוח אדם.

חברת א.מ. שירותים מוניציפליים בע"מ הנה חברה העוסקת במתן מגוון רחב של ניהול פרויקטים, גינון ביצוע ואחזקה, הדברה. החברה פועלת בהיקף ארצי גדול ומעמידה לרשות לקוחותיה את הידע והניסיון של 30 שנים, אשר מיושם בהנחייתו של צוות מנהלים הבכיר של החברה. אנו שמים את שביעות רצונם של לקוחותינו כיעד ומטרה עיקרית העומדים לנגד עינינו בכל שלבי העבודה.

טל: 03-6372222
יגאל אלון 94 תל אביב מגדל אלון 2
avi@amsm.co.il

What People Say About Us

Client Testimonials

be part of our success. join today.

הכירו אותנו

חברי הוועד המנהל של ארגון חברות הניקיון:

אבי מזרחי – יו"ר

avi@ph-clean.co.il טל: 054-306-2222

ורוניקה רוזנברג, עו”ד – מנכ"לית

veronica@irguncleaning.co.il טל: 050-821-8888

אודי גונן – גזבר

udi@team3.co.il

משה קלר – מזכיר

moshek@natoon-group.co.il

עובדיה עמרן – תפעול

ovadia@aviram10.co.il

רו"ח דורון חזן – מבקר פנים

doron@hazangroup.co.il

משה הבר

moshe@sheleg-lavan.co.il

אלון אזולאי

alon@taglit-group.co.il

רפי קריכלי

rafi@ramkrm.co.il
לקוחות מרוצים
97%
עובדים
92%
חברות
98%

אנחנו נעזור לך בכל שלב

זהו טקסט דמה ופה נרשום טקסט אמיתי בהמשך

כמה פרטים חשובים שתרצו לדעת

שאלות ותשובות

כאן יכנס טקסט אמיתי זהו טקסט דמה..

Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adipiscing elit. Ut elit tellus off, luctus nec ullamc orper mattis, pvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adipiscing elit. Ut elit tellus off, luctus nec ullamc orper mattis, pvinar dapibus leo.

שאלות שתרצו לשאול?

Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adipiscing elit. Ut elit tellus off, luctus nec ullamc orper mattis, pvinar dapibus leo.

כאן יכנס טקסט אמיתי זהו טקסט דמה..

כאן יכנס טקסט אמיתי זהו טקסט דמה..

כאן יכנס טקסט אמיתי זהו טקסט דמה..

למה חשוב להשתייך לארגון חברות הניקיון?

רק חבר בארגון זכאי ל"סל השירותים" הכולל והמקיף, כמפורט להלן:

  • סיוע בקבלת הקלות וסעדים בתקופת שיגרה וחירום.
  • ייצוג בוועדות הכנסת, מוסדות הממשלה והשלטון המקומי.  
  • ייזום ושותפות פעילה בהליכי חקיקה בענף.
  • פעילות מול מנהל האכיפה במשרד הכלכלה להגברת האכיפה נגד מפירי חוק בענף ומזמיני שירותים.
  • הנגשת עדכונים שוטפים ומידע מקצועי בתחום דיני העבודה, חקיקה, פסיקה, הנחיות/חוזרים ועוד.
  • השתתפות חינם בימי עיון והעשרה, הדרכות ועוד.   
  • הטבת השתתפות בכנסים המקצועיים השנתיים בענף הניקיון.
  • פרסום חינם באתר האינטרנט של הארגון כולל לוגו ופרופיל חברה. 
  • קבלת 10% הנחה בגובה הערבות הבנקאית בקבלה/חידוש רישיון "קבלן שירות" ממנהל ההסדרה והאכיפה במשרד הכלכלה.
  • זכאות בקבלת הטבות במסגרת שיתופי פעולה עם גופיים עסקיים.
  • זכאות ליישוב סכסוכים מחוץ לכותלי ביה"ד במסגרת וועדה פריטטית בשיתוף ההסתדרות מכוח ההסכם הקיבוצי.
  • הגנה של וועדת האכיפה המשותפת עם ההסתדרות הכללית החדשה לשמירת זכויות עובדים.
  • הגנה על החברות מפני תובענות ייצוגיות.
  • חבר טלפוני – סיוע והכוונה בכל נושא הקשור לענף הניקיון ולרגולציה – למניעת טעויות הרות גורל.
  • הגשה וטיפול בעתירות בסוגיות רוחביות בענף. 
  • זכאות בפעילות לחיזוק תדמית ענף הניקיון, המעסיקים וההון האנושי.
  • זכאות בפעילות קרן הרווחה המשותפת לעובדי הניקיון.
  • זכאות בהכשרות מקצועיות בענף.
  • השתתפות בבחירות לוועד המנהל של הארגון ו/או לתפקיד יו"ר הארגון.
  • הזמנת נציגי החברות לדיונים בכנסת או לפורומים ציבוריים בענייני הענף.
  • הענקת תעודת חבר בארגון. 
  • השתתפות בצוותי מיקוד ושולחנות עגולים עם הנהלת הארגון. 
  • קבלת שירות מקצועי, מהיר ואיכותי.

    תשומת לבכם, כי חברת ניקיון/עוסק שאיננה חברה בארגון מחויבת בכל מקרה בתשלום דמי טיפול ארגוני מקצועי לארגון, עפ"י חוק ההסכמים הקיבוציים במשק, בהיותו הגוף הייצוגי של כלל העוסקים והמעסיקים בענף הניקיון בישראל.
    להצטרפות לארגון התקשרו טל: 03-5004116 או מלאו את הפרטים בטופס
  • לטופס הצטרפות לארגון לחצו כאן

דיני עבודה

אוגדן חוקים ודיני עבודה בענף הניקיון

הצטרפות לארגון

בעל חברת ניקיון? הצטרף לארגון

חדשות

עדכונים, כתבות ומאגרי מידע

הטבות

חדשנות בענף הנקיון, חסויות לחברי הארגון

אודות

מי אנחנו

אבי מזרחי

יו"ר

ורוניקה רוזנברג

עו”ד ומנכ"לית

אודי גונן

גזבר

שלוש סיבות עיקריות להצלחה

מדוע כדאי להצטרף לארגון?

תשומת ליבכם, כי חברת ניקיון/עוסק שאיננה חברה בארגון מחויבת בכל מקרה בתשלום דמי טיפול ארגוני מקצועי לארגון, עפ"י חוק ההסכמים הקיבוציים במשק, בהיותו הגוף הייצוגי של כלל העוסקים והמעסיקים בענף הניקיון בישראל.

01

הגינות, שקיפות

כאן יכתב טקסט המפרט את האמור למעלה..

02

תחרות הוגנת

כאן יכתב טקסט המפרט את האמור למעלה..

03

שמירה על זכויות עובדים

כאן יכתב טקסט המפרט את האמור למעלה..

אנו נסייע לך בכל נושא בתחום ענף הנקיון

כאן יכתב טקסט בנושא הקשור לכותרת…

מה אנשים אומרים

המלצות של חברים בארגון

אתם ראויים שישמרו על הזכויות שלכם

15 שנות נסיון ועבודה של הארגון מניבים תוצאות, כאן יכתב טקסט בנושא…

כתבות מהתקשורת

חדשות

למה חשוב להשתייך לארגון חברות הניקיון?​

רק חבר בארגון זכאי ל"סל השירותים" הכולל והמקיף, כמפורט להלן:

תשומת לבכם, כי חברת ניקיון/עוסק שאיננה חברה בארגון מחויבת בכל מקרה בתשלום דמי טיפול ארגוני מקצועי לארגון, עפ"י חוק ההסכמים הקיבוציים במשק, בהיותו הגוף הייצוגי של כלל העוסקים והמעסיקים בענף הניקיון בישראל.
להצטרפות לארגון התקשרו טל: 03-5004116 או מלאו את הפרטים בטופס

דיני עבודה

אוגדן חוקים ודיני עבודה בענף הניקיון

הצטרפות לארגון

בעל חברת ניקיון? הצטרף לארגון

חדשות

עדכונים, כתבות ומאגרי מידע

הטבות

חדשנות בענף הנקיון, חסויות לחברי הארגון
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime